Zakończony właśnie 2022 r., był kolejnym dynamicznym okresem, w którym marka Prezentmarzeń mocno się rozwijała na terenie centrów handlowych w Polsce. Wychodząc z okresu COVID-19, mocno zaakcentowaliśmy tak pierwszą, jak i drugą połowę mijającego roku. W pierwszym półroczu 2022 r., otworzyliśmy dwa showroomy w Bielsku-Białej oraz po jednym w Olsztynie, Białymstoku i Tychach. Ponadto otworzyliśmy kolejne stoiska: w Kielcach oraz – wzorowane designersko na warszawskiej Arkadii – we wrocławskiej Wroclavii.
Drugie półrocze rozpoczęliśmy od otwarcia kolejnych sklepów naszej sieci w Atrium Dominikańska we Wrocławiu czy Atrium Reduta w Warszawie, do których z czasem dołączył również otwarty pod koniec roku showroom w Agorze Bytom.
Równocześnie rozwijaliśmy nasze punkty na pasażach centrów handlowych w Polsce. Otworzyliśmy po drugim punkcie w Szczecinie i w Krakowie. Na Pomorzu otworzyliśmy nasz pierwszy punkt w Forum Gdańsk. W bydgoskim Focusie do naszego showroomu dodaliśmy pod koniec roku również wyspę na pasażu. Z kolei na Mazowszu zadebiutowaliśmy w Wołominie oraz w kolejnym warszawskim centrum handlowym.
Rok 2022 zakończyliśmy sumą 16 otwarć. Jednocześnie na koniec grudnia 2022 r. mieliśmy już otwarte 43 punkty w centrach handlowych w całej Polsce. Widzimy, iż najlepszym wsparciem dla naszej strategii omnichannel jest rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży, stąd równoległa do e-commerce jej mocna rozbudowa. A już niedługo kolejne otwarcia na 2023 rok i dalsze negocjacje nowych lokalizacji tak, aby konsekwentnie być coraz bliżej naszego Klienta.
Yorumlar