top of page

Podsumowanie marketingowe 2022

W każdym kolejnym roku za cel stawiamy sobie dotrzeć do jeszcze większej liczby marzycieli oraz osób szukających nieszablonowych form spędzenia czasu wolnego. Chcąc być jeszcze bliżej naszych odbiorców zmieniliśmy strategię komunikacji na mediach społecznościowych oraz aktywnie zaczęliśmy relacjonować wydarzenia, w których braliśmy udział. Ponadto nasze marki jeszcze bardziej i jeszcze częściej pojawiały się w radiach, telewizji, gazetach czy kinach.





Prezentmarzeń

media i kina


Z każdym kolejnym rokiem zwiększamy nasze zasięgi, pozyskując nowych partnerów reklamowych, jednocześnie korzystając z dotychczas pozyskanych i wypracowanych relacji. W celu dotarcia do jak największej liczby odbiorców, swoje działania skupiliśmy głównie na działaniach w radiu, mediach społecznościowych i banerowych przestrzeniach stron www. Przeprowadziliśmy blisko 1300 konkursów, nie licząc tych, które organizowane były na profilach influencerów oraz blogerów, rozdając prawie 10 tys. prezentów w formie przeżyć. Takie działania są najbardziej angażujące dla odbiorców oraz pozytywnie wpływają na wizerunek firmy, a dodatkowo podnoszą świadomość marki wśród konsumentów. Jednak konkursy to nie wszystko. Media coraz częściej zapraszają nas do rozmowy na tematy związane z branżą prezentową, turystyczną czy eventową. W wystąpieniach dzielimy się wiedzą dotyczącą naszych klientów, zbierając ją systematycznie za pomocą badań przeprowadzanych na każdą okazję prezentową w ciągu roku.


Dodatkowo, w ramach cyklicznej już współpracy z największymi dystrybutorami filmów, byliśmy partnerem promocji 27 filmów i bajek, w tym m.in. takich tytułów jak Ania czy Święta inaczej. Dzięki temu przeprowadziliśmy wielokanałową promocję w ponad 790 kinach sieci Cinema City oraz rozdaliśmy naszym klientom ponad 15 tys. wejściówek na promowane przez nas filmy. W ramach tylko tej współpracy rozdaliśmy również ponad 500 wejściówek do największych parków rozrywki w Polsce, takich jak Energylandia, Suntago, Mandoria czy Majaland oraz wiele innych emocjonujących prezentów. W tym roku zwiększyliśmy swoje działania o sieć kin studyjnych Kinads, gdzie w kampanii grudniowej przeprowadziliśmy kultowe konkursy happy seats.


Prezentmarzeń

społeczność


W minionym roku z pomocą mediów społecznościowych, zrobiliśmy kolejny krok ku naszym odbiorcom. Chcąc być z nimi w stałym kontakcie, szczegółowo relacjonowaliśmy każde wydarzenie, na którym byliśmy obecni. Pojawiliśmy się między innymi na Survival Race Kids, Rajdzie Śląska, Master Truck Show czy evencie Formula Drive - Poprowadź Bolid F1.


Na tym nie koniec – chcąc zwiększyć rozpoznawalność marki Prezentmarzeń, część działań promocyjnych powierzyliśmy influencerom. Dzięki temu na każdym z kanałów (tj. TikTok, YouTube, Instagram czy Facebook) zostawiliśmy swój ślad!


W kolejnym roku chcemy być jeszcze bliżej wszystkich marzycieli. Towarzyszyć im w ważnych momentach, dostarczając treści, które nie tylko zaciekawią, wzruszą czy rozbawią, ale również zmotywują i zapadną w pamięć.



Prezentmarzeń

wydarzenia


Podnoszenie jakości czasu wolnego to misja Emotivo, dlatego zorganizowaliśmy szereg działań mających na celu aktywizację ludzi w różnym wieku. Od zajęć sportowych i edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, po wyczynowe atrakcje dla dorosłych.


Razem z Survival Race przeprowadziliśmy 19 zawodów przełajowych z przeszkodami w całej Polsce, dla dzieci od 3 do 13 lat (Survival Race KIDS) i 2 duże wydarzenia sportowe dla dorosłych (Survival Race). Oprócz tego przybliżyliśmy odczucia i emocje towarzyszące podczas jazdy bolidem F1 wśród młodzieży i dorosłych odwiedzających centra handlowe. Zorganizowaliśmy 11 darmowych micro-eventów, podczas których każdy za darmo mógł skorzystać z symulatora bolidu F1 i choć w przybliżeniu poznać odczucia z jazdy bolidem F1 na torze w Monaco i Silesia Ring pod Opolem. Z naszej atrakcji skorzystało ponad 2700 klientów centrów handlowych w Polsce.


W czasie, gdy poszerzamy ofertę Emotivo o nowe marki, dające nam bezsprzeczną przewagę konkurencyjną, nie zapomnieliśmy też o naszych dotychczasowych klientach serwisów Prezentmarzeń i Go-Racing. Pragnąc zadbać o klientów atrakcji, w których jesteśmy niekwestionowanym liderem dostępności oferty i sprzedaży, przeprowadziliśmy sezonową akcję zwiększenia komfortu i budowania pozytywnego user experience wśród klientów realizujących skoki spadochronowe. We wszystkich strefach spadochronowych, klienci realizujący marzenia zostali obdarowani praktycznymi samplami, chroniącymi ich od wiatru i słońca. Całoroczne wysiłki zakończyliśmy ekspozycją supersamochodów i bolidów wyścigowych w 10 centrach handlowych. Tym sposobem kolejny rok staraliśmy się inspirować i zachęcać Polaków do aktywności i spełniania marzeń, zwiększając przy tym przywiązanie do marki Prezentmarzeń.





Go-Racing

marketing


Najważniejsze wydarzenia marketingowe w 2022 roku, związane były z pierwszym organizowanym w Polsce eventem Formuła Drive - Poprowadź Bolid F1, którego serwis Go-Racing jest jednym z głównych partnerów. Jako jedyni w branży motoryzacyjnej przygotowaliśmy dla klientów aż 1000 wejściówek, które rozdawaliśmy przez okres świąteczny do każdego złożonego zamówienia. Dzięki tej akcji wielu fanów motoryzacji dostało szansę, aby zobaczyć na żywo bolidy Formuły Renault 2000 oraz F1 Williams FW29, o których do tej pory mogli tylko marzyć.


Przez cały rok prowadziliśmy współpracę z influencerami oraz byliśmy obecni jako sponsorzy nagród w motoryzacyjnych konkursach prowadzonych przez topowe stacje radiowe, takie jak Polskie Radio Kierowców czy Antyradio. Dzięki temu pragnienie jazdy supersamochodem zaspokoiliśmy wśród blisko 2000 osób, rozdając vouchery na jazdę wybranym przez nich autem na największych torach wyścigowych w Polsce.


Promując świat motoryzacji, pojawiliśmy się nie tylko na kluczowych targach branżowych, ale także w największych w Polsce Galeriach Handlowych. Razem z nami jeździły kultowe już supersamochody, symulator jazdy F1 oraz bolidy Renault 2.0. Dzięki temu przez cały rok przybliżyliśmy każdemu tajniki świata motoryzacji.



Funzeum

marketing


W pierwszym półroczu 2022 roku Funzeum odwiedziło prawie 130 tys. gości, pojawiło się prawie 1000 opinii w Google oraz 2,2 tys. zdjęć dodanych przez klientów. W ostatnim kwartale obiekt miał ponad 800 tys. wyszukań w samych Mapach Google. W mediach ukazało się 625 publikacji i ponad 20 wystąpień radiowych. Publikacje o Funzeum ukazały się między innymi w takich mediach, jak: Wirtualna Polska, Onet.pl, Teletydzień, FAKT, Polskie Radio 24, Polskie Radio, Polskie Radio Czwórka, Melo Radio, RMF MAXXX, Antyradio, Radio ESKA, Radio Chilli ZET, wyborcza.pl, dziennikzachodni.pl, naszemiasto.pl.



Formula Drive

marketing


Wywiady, relacje z wydarzenia, publikacje prasowe, emisje materiałów wideo ukazały się między innymi w takich mediach jak: Auto Świat, TVN Turbo, TVP Sport, TVP Opole, Moto.pl, Interia.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Radio ZET, Polskie Radio, Radio Eska, Radio Lublin, Radio Doxa, WRC, CKM, Men's Health, Rzeczpospolita, Fakt.


Nawiązaliśmy współpracę z popularnymi influencerami motoryzacyjnymi oraz osobami ze świata show-biznesu, takimi jak: KicksterTV, Povagowani, Anna Lucińska i wieloma innymi.

bottom of page